zaterdag 14 mei 2016

Stampin Up Bloghop Creatieve Harten "out with the old"




Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe 
bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke 
en mooie projecten die alles te maken hebben met 
het thema “Out with the old”, 
zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materialen 
die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. 
Ook zul je een paar producten tegenkomen uit de vorige catalogi 
die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, 
zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, 
geweldige producten van Stampin’ Up!
 die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. 
Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Ben je net ook bij Daniëlle op bezoek geweest?
Zij maakt altijd van die mooie kaarten en projecten!


Ik heb voor jullie vandaag een kaart gemaakt
met de prachtige stempelset
Everything Eleanor.

Ik zal deze erg missen,
heb hier veel kaarten mee gemaakt,
dit is een hele veelzijdige set
waar je voor vele gelegenheden 
een mooie kaart mee kunt maken.
Vind je deze set ook zo geweldig?
Bestel 'm dan nog snel!
want op=op.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, 
door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van 
Henrike
Ik wens je daar ook heel veel kijkplezier toe,
Henrike is ook zo'n heerlijke creatieveling!
Zij heeft vast en zeker iets moois voor jullie in petto.

Groetjes Diana

volgende

vorige

Lijst van deelnemers:
Diana van Otterlo hier ben je nu.





28 opmerkingen:

  1. Deze set ga ik ook heel erg missen! mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemenkaart, lekker paars!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Leoni, ik hou erg van deze tinten om een kaart mee te maken.

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart. De set ga ik niet missen: hij mag blijven bij mij thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot gelijk Yolanda. Ik doe m ook vooralsnog zeker niet weg. Er zijn gewoon sets waar ik echt geen afscheid van kan nemen en dit is er een van.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg! Echt jammer dat deze set retired.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemenkaart !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stijlvolle kaart is dit zeg! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart weer... ja ook deze set zal ik echt wel missen. Was zo'n leuke set om mee te werken.... Maar helaas..... tijd voor weer wat anders... ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nina, er komen inderdaad práchtige nieuwe sets aan! Maar deze blijft wel in mn kast staan hoor.

      Verwijderen
  8. HOI Diana, wat een prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt, daar komt Everything Eleonor helemaal mee tot zijn recht. Beetje vintage ook. Dank je voor de inspiratie, groetjes HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henny. Ja klopt hij is inderdaad een beetje vintage. Sommige sets lenen zich heel goed om de vintage stijl te gebruiken. Dit is er zo 1. Ik hou wel van vintage 😃

      Verwijderen
  9. Wow! Echt een prachtige kaart! Ik zal deze set echt wel gaan missen. Zo elegant :-)
    Bedankt voor het meehoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angélique. Ik hop graag mee hoor. Ik vind het SUperleuk om te doen. Heerlijk ook om inspiratie op te doen.

      Verwijderen
  10. Hoi Diana, schitterende kaart, echt mijn kleuren. Heel mooi. Tot gauw bij Helene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Carola, dankjewel voor je reactie. Inderdaad ook ik ben dol op deze kleuren. Tot gauw!

      Verwijderen
  11. Jammer, he dat deze stempel eruit gaat, je heb er weer een schitterende kaart mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een hele mooie set. En een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen