dinsdag 14 mei 2013

Niet zo'n leuk onderwerp...


Deze kaarten heb ik een paar weken geleden gemaakt, het is natuurlijk niet zo leuk dit soort kaarten maar ik heb er toch altijd graag een paar op voorraad. Al deze kaarten zijn gemaakt met de stempelset 
'Elements of Style' van Stampin'Up.

 Bij bovenstaande kaart heb ik de stempel gestempeld met versamark en daarna heb ik er embossingpoeder opgestrooid en het geheel verhit met de heattool .

 De Paarse kaart is gestempeld met de inkt van Stampin'Up, ik meen de kleur Wisteria Wonder, het paarse karton is in dezelfde kleur ook van SU.

Bij de bruine kaart heb ik de kleine stempel gebruikt uit de set en met distress-inkt in de kleur Vintage Photo gestempeld. De tekst is van een stempel van Mariette Verhees.

Deze kaart is net zo gemaakt als de eerste kaart maar hier heb ik een andere kleur embossingpoeder gebruikt en een andere teksstempel.


Alvast weer bedankt voor het kijken en een fijne dag vandaag!

Liefs Diana

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diane,

    Die kaarten hou je liever zo lang mogelijk zelf. Maar als je die op voorraad hebt is het wel gemakkelijk. Je kaarten zien er heel mooi uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaarten zijn schitterend. Allen is de situatie niet zo leuk als je gaat versturen. Maar neem van mij aan. Degene die deze kaarten ontvangen, vinde veel steun.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen