woensdag 24 september 2014

ZOOOOO dat is láng geleden!

Ik heb erg lang niet gepost, allereerst mijn excuses daarvoor!
Ik hoop dat jullie toch mijn blog weer willen komen bezoeken want ik
 ga mijn uiterste best doen om hier weer vaker te posten.

Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad want mijn hele benedenverdieping is verbouwd, 
daar zijn we zoals jullie kunnen begrijpen, best een poos mee zoet geweest.
Daarna kwam het door andere drukte steeds niet van om eens goed achter de computer
 te gaan zitten om alles eens bij te werken.
Ik dacht dat doe ik dan wanneer ik vakantie heb maar doordat mijn man het 
juist dan heel erg in zijn rug heeft gehad kwam er weer niks van. 
Nu ben ik vanochtend weer aan het werk gegaan en mijn voornemen
was om vanmiddag dan alles toch eens bij te gaan werken.
En ja!!!  NU gaat het dan toch gebeuren!

Ik laat jullie eerst een paar foto´s zien van het huis.
De oude vloer


De nieuwe vloer


De oude keuken



De onderdelen van de nieuwe keuken


Harry wilde ook graag meehelpen :-)


De nieuwe keuken



Het nieuwe toilet,helaas geen oude foto, vergeten te maken.....
maar voorheen wat het een witte tegel met een licht blauw accentje erin 
en een gewone staande toiletpot.

Zoals jullie kunnen zien is er dus véél veranderd, vinden jullie het ook mooi geworden?

Groetjes,
Diana



1 opmerking:

  1. Ha Diane, wat een enorme klus. Maar het resultaat mag er zijn hoor, het is prachtig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen