zaterdag 22 november 2014

Workshop

Vorige week heb ik gezellig een workshop gegeven voor een 
aantal van mijn buurvrouwen,het was heel gezellig
 en ik kreeg veel positieve reacties!

Ik zal een paar foto´s laten zien van die ochtend,
 met dank aan Rian die voor mij de foto´s maakte.





De volgende kaarten hebben we gemaakt:

Leuk zijn ze hè?

Wil je ook gezellig bij mij in Gorinchem een keer een workshop komen doen?
Kijk dan even naar de blogpost van 17 November want 
op 28 November as. is de volgende workshop, 
reageer snel want er zijn nog maar een paar plaatsen vrij
of mail me even, 
dan kunnen we misschien iets afspreken.

Groetjes Diana


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! En wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, je hebt me weer op ideeën geholpen met je workshopje...... soms heeft een mens dat even nodig.

    BeantwoordenVerwijderen