maandag 24 augustus 2015

Stampin Up Guy Greetings

Vandaag een verjaardagskaart voor een man.
Het gebruikte papier is helaas retired maar er is zoveel 
nieuw, mooi papier waar je nu weer uit kunt kiezen. 
Mijn wensenlijstje komt nooit aan een eind....

Ik vond vooral de tekst in combinatie met de auto erg grappig, 
vooral omdat ik de kaart maakte voor iemand die 70 is geworden.
Af en toe een klein plagerijtje moet kunnen toch?

Deze kaart wordt ook geplaatst op het blog van Scrap My Dream
Ik heb daar afgelopen maand de uitdaging gewonnen
en dat betekent dat ik daar steeds een kaart mocht plaatsen.
Deze maand is er een thema-uitdaging en wel: mannenkaarten
Daar kan deze kaart ook mooi voor inspiratie meedoen nietwaar?
Je kunt ook nog meedoen als je zin hebt!
De uitdaging loopt tot 29 augustus.


Groetjes Diana

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten