donderdag 20 augustus 2015

Stampin Up Winter Wishes en Stars Framelits Dies

Vandaag wederom een kerstkaart, 
ik probeer vanaf nu elke week een kerstkaart te maken.

Bij deze kaart heb ik ook alweer een nieuwe stempelset gebruikt,
deze komt in de nieuwe herfst/winter-catalogus die op 1 september ingaat.
Wil je ook zo'n nieuwe catalogus ontvangen?
Stuur me dan gauw een mailtje.

De gebruikte stempelset heet Winter Wishes en ik heb 'm vooral gekocht 
omdat ik gelijk wat zag in de schaats.
Zelf vind ik dit echt een schatje van een kaart, wat vinden jullie?



Groetjes Diana

3 opmerkingen:

  1. leuk die schaats. Is niet speciaal een kerstattribuut, is ook goed te gebruiken bij andere winter kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rian, dat is inderdaad leuk om er een winterkaart van te maken.
      Deze stempelset heeft ook nog een oude houten slee en een paar oude houten ski's. Deze set komt in de nieuwe herfst/wintercatalogus die op 1 september ingaat. Als je deze ook graag wilt dan kan ik m ff door de bus doen bij je hoor.
      Groetjes Diana

      Verwijderen
  2. Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt....het is een prachtig kaartje....en wat zijn de schaatsjes super leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen