maandag 14 december 2015

Stampin Up Creabeurs de Luisterpost Gorinchem

Hallo Allemaal,

Zoals jullie weten heb ik afgelopen zaterdag op mijn eerste beurs gestaan,
samen met mijn vriendin Trudi.
Ik had heel veel voorbereid, vooral veel kerstkaarten en nog wat leuke doosjes, 
en waxinelichtjeshoudertjes.
Ik had wel 2 kramen kunnen vullen als ik had gewild.
Maar ik had er maar 1 dus kon ik het allemaal iets minder leuk
neerzetten als ik in gedachten had gehad, maar dat is weer 
een mooi leermoment nietwaar?
Ik was wel heel blij dat Trudi mij nog was komen helpen,
niet omdat het nu zo druk was maar juist omdat het 
helaas erg rustig was, en als je dan samen bent, 
is dat toch een stuk gezelliger.
Bovendien hebben we gezellig samen zitten hobbyen,
we hebben lekker kerstkaarten zitten maken.
Maar ondanks alles ben ik niet gelijk klaar met op een beurs staan hoor,
Het was immers ook de eerste keer dat deze beurs georganiseerd werd.

Zo hadden we onze kraam ingericht.
Onderstaand een voorbeeldje van de waxinelichthoudertjes die ik gemaakt had,
uiteraard zit er een nep-lichtje in in verband met de brandbaarheid!
Dit is een variatie op het vriendschapslichtje van 
Erna Logtenberg,
dat ik op internet tegenkwam.


Zo, dat was een heel verhaal, 
ik hoop dat ik jullie niet teveel verveeld heb....

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten