maandag 18 januari 2016

Stampin Up Creatieve Harten Teamdag

Hoi Allemaal,

Afgelopen zaterdag was ik gezellig een dagje uit,
 Hélène en Caroline hadden een teamdag georganiseerd, 
voor ons team: de Creatieve Harten.
Het was echt een SUperleuke dag,
ik heb veel geleerd maar vooral veel
inspiratie opgedaan!


Een foto van iedereen die er zaterdag bij was,
helemaal op de voorgrond staat Michelle,
zij is onze Engelse Toppie,
speciaal voor deze dag overgekomen
naar ons koude kikkerlandje!


Er was een workshop over Project Life,
Hier heb ik veel van opgestoken,
en daarom zou ik hier ook wel eens 
een workshop mee willen organiseren.
Is daar interesse voor?? 
Laat het me alsjeblieft weten!




Ook gaf Hélène een workshop
waarbij we gebruik maakten van de stempelsets
Going Global
en
Timeless Textures


Dit is wat ik ervan gebrouwen heb.

En natuurlijk moesten er op deze dag ook nog wat leuke foto's gemaakt worden:

Hélène en ik


Met teamgenootjes Corliene en Helga

En last but not least!
Met mijn hobbytafel-teamgenootjes
Michelle, Gonne, Karin en Maaike

Zoals je ziet,
ik heb genóten!

Vind je het ook leuk om zo'n gezellige dag mee te maken?
Kijk dan eens of je misschien interesse hebt in ons starterspakket,
lees er meer over in de Sale-A-Bration folder.
Het is nu namelijk écht heeeeeel interessant om een starterspakket aan te schaffen,

een aantal voordelen even kort op een rijtje:
Je kiest voor € 220,00 aan producten en betaalt slechts €129,00
Je krijgt op je volgende bestellingen 20% korting
Je kunt al eerder genieten van producten uit de nieuwe folders
Je kunt gezellig mee naar een teamdag
Je zit helemaal nérgens aan vast! géén addertjes onder het gras!

Zie je dit zitten?
mail me dan gauw, dan kan ik je helpen hierbij.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten