maandag 24 oktober 2016

Creaweekend Gorinchem Inspiratieplein

Zoals ik eerder op mijn blog schreef, 
mocht ik afgelopen weekend op het inspiratieplein,
van het Creaweekend Gorinchem,
mijn stempelkunsten vertonen en daarmee
de bezoekers inspireren.

Ik deelde de tafel met Ans, zij inspireerde de mensen met Patchwork, 
In Januari geeft zij een basiscursus hierin
bij Atelier Naaldwerken te Gorinchem.
tel; 06-129 28 74 of (0183) 63 82 68


Op Zondag was Elly er ook, 
zij heeft gezellig gehaakt, 
op deze foto was ze bloemetjes aan het haken, maar 
even later was ze begonnen met een omslagdoek te haken,
met het prachtige unikat garen wat verkrijgbaar is bij 
Signora Anna te Gorinchem. 

Hier de foto van Zondag

De kraam van Atelier Naaldwerken, links op de foto
hangt de kerstboom die ik ge-hardangerd heb.
Leuk he?

Het inspiratieplein in actie,
gezellig wat mensen om de tafel.

Het waren echt 2 supergezellige dagen!

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten