zondag 6 november 2016

Stampin Up Nieuwe Framelits Stitched Shapes en een SUperleuke introductie aanbieding


Helaas....
het was deze week toch weer veel drukker dan ik vooraf had gedacht...
Daarom is het me afgelopen week weer niet gelukt
om 3 x iets te laten zien hier.

Ik beloof plechtig dat jullie de komende week wel weer gewoon 3 blogs te zien zullen krijgen!
(ik heb ze nl. deze keer al voorgeprogrammeerd haha)

Maar nu even het mooie nieuws van Stampin Up; 

Op 1 November zijn er nieuwe framelits (stanzen) geïntroduceerd, 
eigenlijk zouden deze pas in Juni volgend jaar komen maar 
Stampin Up heeft gelukkig besloten om ze dus nu al uit te brengen!!
Helemaal Gaaf!!

Met deze stanzen is het net of er een gestikt randje langs zit.

Ze zijn  dus vanaf nu leverbaar,
Er zitten 12 stanzen in de verpakking,
4 Vierkante
4 Cirkels
en 4 Ovalen.

De prijs voor deze set is €36,00


En dan nu de éxtra leuke introductie-aanbieding: 
Als je deze stanzen-set besteld in combinatie met 1 van de onderstaande stempelsets
krijg je maar liefst 25% korting op de stempels!
Nou...dat is toch echt een SUper aanbieding of niet??


Als je de stanzen of de stanzen icm een stempelset 
wilt bestellen, kun je dat mailen naar ditruca@ziggo.nl
of in de webshop op dit blog bestellen.

Als je in de webshop bestelt wil je dan aub
bij je bestelling de volgende hostess-code invoeren:
STVD93G7
Dit aub alleen doen wanneer je bestelling onder de €200 blijft.

Als je wilt bestellen zonder dat je verzendkosten hoeft te betalen, 
en je de bestelling bij mij op kunt komen halen,
dan kun je ook wachten tot ik een verzamelbestelling doe, 
Deze is voor deze maand gepland op 23 November.

Als je zorgt dat voor deze datum je bestelling aan mij gemaild is én 
het bedrag van je bestelling ook overgemaakt is 
dan zorg ik dat jouw bestelling op 23 november gedaan wordt

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten