maandag 30 januari 2017

Stampin Up CreaWeekend Gorinchem

Hallo Allemaal, 

Zijn jullie afgelopen zaterdag nog naar het CreaWeekend Gorinchem geweest?

Ik mocht daar op het letters-en-papier-plein make-and-takes verzorgen.

Het was een SUpergezellige dag, ik heb echt genoten, 
zó leuk om nieuwe creatieve mensen te mogen ontmoeten en inspireren!

Zo zag mijn supervolgeladen  karretje eruit vrijdag-avond...
uiteraard had ik weer veel te veel meegenomen
maar ook helaas wat kleine dingen vergeten, maar dat mocht de pret niet drukken.

De foto is helaas niet erg mooi...waardeloos licht om te fotograferen of
 (en dat is waarschijnlijker hahaha) ik ben niet zo'n goede fotografe...
Maar hier zie je dus mijn gezellige tafel, helemaal ingericht,
en de helft stond dus nog op mijn kar.

Ik had gelukkig al vrij snel een gezellig groepje deelnemers.
Die mijn projectjes ook erg leuk vonden, gelukkig maar, 
want ik kan het zelf wel leuk vinden maar het gaat er natuurlijk
op zo'n dag om dat anderen het ook leuk vinden!


Ook het laatste groepje deelnemers staan toevallig op de foto, 
met dank aan Rian voor de foto!

En er is ook nog een dia-show gemaakt waarop ik ook nog te zien ben, daarnaast is er nog een professionele fotografe langsgeweest maar helaas krijg ik die foto's niet te zien, das jammer!


Zo, dat was een heel verhaal niet?

Nu willen jullie zeker nog wel zien wat de make-and-takes waren?

Een mooie  Valentijns-kaart
 en onderstaand een lief klein kado-doosje
met daarin 2 merci-tjes.
Dit doosje was het meest in trek afgelopen zaterdag.
Zou dat zijn geweest omdat het zo een schattig doosje was
of kwam het door de chocolaatjes???


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten