donderdag 26 januari 2017

Stampin Up CupCakes and Carousels, Large Number Framelits

Ook vandaag weer een leuke verjaardagskaart, 
Deze keer voor iemand die maar liefst haar 95ste verjaardag mocht vieren.

Ik heb bij deze kaart het mooie Dessinpapier Cupcakes and Carousels gebruikt
samen met de cijfers uit de Large Number Framelits- stanzenset.
Je kunt het op deze foto niet goed zien maar 
ik heb de cijfers nog wat mooier gemaakt door 
er met de Wink of Stella overheen te gaan, 
dan gaat het heel mooi glitteren, 
en dat mag natuurlijk wel voor zo'n gelegenheid!

Mocht je nog wat meer willen weten over mij en mijn creatieve uitspattingen?
Neem dan eens een kijkje op mijn Facebook-pagina
Ik zou het heel erg leuk vinden als je deze liked en deelt.

As. zaterdag 28 Januari ben ik te vinden op het CreaWeekend te Gorinchem,
een leuke gelegenheid om elkaar eens in het echt te ontmoeten.
Het is echt een heel gezellige hobbybeurs waar van alles te beleven is.
Zo kun je bijvoorbeeld bij mij gezellig aanschuiven en tegen een kleine vergoeding
een mooie kaart of een lief doosje maken.



Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten