maandag 9 januari 2017

Stampin Up Delicate Details

Hoi Allemaal, 

Vandaag wil ik jullie een kado-kaart laten zien, 
voor deze kado-kaart-omslag heb ik (oa) de nieuwe Sale-A-Bration set
Delicate Details gebruikt.
Ik ben hélemaal weg van deze gave kant-randjes.

Vind jij deze set nu ook zo gaaf?
Als je voor €60 aan Stampin Up producten bij mij besteld,
is dit een set die je er gratis bij mag uitkiezen!!
Wil je hier meer over weten?
mail me dan gerust!


Dan nog een ander leuk nieuwtje, 
(degenen die mijn nieuwsbrief krijgen weten dit al)
Ik sta op Zaterdag 28 Januari op het bloggersplein van het Crea-weekend
in de Evenementenhal te Gorinchem.
Hoe leuk is dat??
Ik mag dan tegen een kleine vergoeding ook een make-en-take met jullie maken, 
dus ik ben nu hard aan het denken wat dat dan moet gaan worden...
wat vinden jullie leuk?
Een kaart of een klein kado-doosje?
Of heb je andere ideëen?
Laat het me maar horen hoor, ik sta open voor suggesties!




Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten