vrijdag 20 januari 2017

WINACTIE CreaWeekend Gorinchem 27,28,29 Januari 2017

Hoi Allemaal, 

Zoals jullie weten als je dit blog regelmatig bezoekt, 
ben ik op 28 Januari as. te vinden op het CreaWeekend te Gorinchem, 
Ik mag daar tegen een kleine vergoeding leuke make-en-takes verzorgen.

Nu is het extra leuke nieuws, 
dat ik een gratis entreekaartje te verloten heb!!!
Hoe gaaf is dat?

Wil je kans maken?
Geef dan een leuke reactie op dit blog.

Ik plaats deze actie ook op mijn creatieve Facebook-pagina, 
als je via FB meedoet is het de bedoeling dat je mijn pagina leuk vind én het bericht deelt.


As. dinsdag komt de uitslag op het blog en op FB.



Groetjes Diana

2 opmerkingen:

  1. hoihoi, wat een leuke actie. Ik doe niet mee met de verloting hoor, ik hoop je zaterdag te zien, maar ik wilde gewoon even een berichtje kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een kaartje voor de creabeurs in Gorinchem mag weggeven:ben daar nog nooit gwst en zou het drm graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen