maandag 6 februari 2017

Stampin Up Sealed With Love

Hoi Allemaal, 

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik zoal maak voor de 
stempelclub en de workshops die je bij mij kunt volgen.

Natuurlijk ten eerste de kaarten en/of projectjes
die we gaan maken, 
die moet ik natuurlijk van te voren bedenken en maken, 




Dit zijn de kaarten die we deze week met de stempelclub (zouden) gaan maken.
(helaas ben ik ziek geworden...dus het feest ging even niet door...) 

daarna bereid ik pakketjes voor waarin alle onderdelen
 die we per kaart nodig hebben te vinden zijn.

Zo ziet dat er uit.

Vervolgens verzamel ik alle andere benodigdheden die ik dan op de dag 
van de stempelclub of workshop mee naar beneden moet nemen
zodat ik niet voor alles op en neer moet blijven gaan
(alhoewel dat natuurlijk wel goed is voor de conditie haha)

En ten laatste probeer ik ook altijd nog een leuk swapje
te maken. Dat is een klein kadootje/aardigheidje.
Dit is het aardigheidje dat ik voor de stempelclub van januari had gemaakt.
een lief klein doosje met daarin een lippenbalsem,


Dit is het aardigheidje voor de stempelclub van vandaag en morgen,
en de workshops van deze maand.
schattig of niet?

Lijkt het je nu ook leuk om eens deel te nemen?
Kijk dan even voor de data die je onder de hoofdstukjes 'workshops' en 'stempelclub' kunt vinden
of kijk op mijn pas geopende creatieve facebookpagina 
https://www.facebook.com/DianavanOtterlodianascardscatsandmore/
En geef je zo snel mogelijk op via de mail of messenger.
(ps liken en delen van mijn fb-pagina stel ik ook heel erg op prijs!)

Groetjes,
en wie weet tot gauw!

Diana




1 opmerking: