donderdag 30 maart 2017

Stampin Up Stempelclub

Vorige week maandag en dinsdag was er bij mij thuis weer Stempelclub,
Het was weer SUper-gezellig! 
Iedereen ging tevreden weer naar huis mét een paar mooie kaarten en een leuk klein presentje.

Wil je ook graag eens meedoen aan de stempelclub?
Geef je dan snel op via de mail.
Ervaring in stempelen is niet vereist dus wees niet bang, 
het is gewoon een gezellige ochtend waarbij je mooie kaarten maakt
met gebruik van de fijne materialen van Stampin'Up!
Bovendien zijn de groepen niet heel groot, ik heb maximaal plaats voor 6 personen, 
maar meestal is de groep kleiner.

De eerstvolgende data voor de stempelclubs:
Maandag 10 April 09.30u- 11.30u
Dinsdag 11 April 09.30u- 11.30u 

Het presentje dat ik gemaakt had. Deze keer een rol pepermunt,
mooi verpakt. Hierbij heb ik de stempelset Delicate details gebruikt.

Deze kaarten hebben we gemaakt,
deze keer was het thema voorjaar en er was van te voren gevraagd
door een deelnemer of ik iets kon doen met de two-step-stempels.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten