zaterdag 1 april 2017

Stampin Up Bloghop Creatieve Harten Flora en Fauna

Hoi Allemaal, 

Nee, het is geen 1-april-grap!
Er is heus waar weer een hele leuke bloghop te volgen vandaag.

Ik vind het ontzettend leuk dat je weer een kijkje komt nemen,
en ik hoop dat je heel veel inspiratie op mag doen!

Het thema is Flora en Fauna vandaag en vandaag wil ik jullie wat dingen met bloemen laten zien

Ten eerste dit leuke kleine kado-doosje,
gemaakt met de stans Curvy Keepsake,
bestempeld met de Hardwood-stempel
en de bloemetjes komen uit de Oh so Succulent stempelset.
Gevuld met lekkere paaseitjes, is dit een leuk klein kadootje.

Ten tweede, een mooi plantenpotje met zelfgemaakte vetplantjes, 
het lijkt toch net echt of niet?
Hiervoor heb ik de stansen Succulent Framelit Dies gebruikt

 Dan wil ik jullie ook dit kado-doosje nog laten zien; 
gemaakt met het Envelop Punch Board, 
de stempelset Crazy about You 
en de mooie bloem voorop is gestanst met de Succulent Framelit Dies.
zo lijkt het meer op een Dahlia niet?

In het doosje zitten mooie verjaardagskaarten,
mét bijpassende enveloppen.
Is dat niet deftig?
Ook hier heb ik gestempeld met de Crazy about You.

Zo, het is een heel foto-verhaal geworden haha, hoop dat jullie het leuk vinden?
Ik zou het erg op prijs stellen als je een berichtje voor me achterlaat.

Wil je nog meer inspiratie opdoen?
Klik dan snel op de "volgende"-knop en neem een kijkje bij Henrike.
Zij maakt ook altijd ontzettend mooie kaarten, 
ik ben benieuwd wat ze vandaag voor jullie in petto heeft.


Volgende

Groetjes Diana


Lijst van Deelnemers:
Diana van Otterlo (hier ben je nu)
 

10 opmerkingen: