maandag 17 april 2017

Stampin'Up! Eastern Palace Suite

Zoals jullie misschien weten komt er op 1 Juni een nieuwe Jaarcatalogus uit, 
dit betekent dat er producten uit gaan, deze zogenaamde retiring producten kun je vinden in de blogpost van vorige maandag.

Nu heb ik als demonstratrice het voordeel dat ik die nieuwe catalogus al veel eerder te zien krijg, 
en dat is vooral erg leuk als je best nieuwsgierig bent (zoals ik haha)
En ik kan dus zeggen dat er weer SUpermooie dingen aankomen!

Maar om ook jullie nieuwsgierigheid een beetje in toom te houden, 
heeft Stampin Up besloten om alvast 1 Suite met jullie te delen, 
hoe leuk is dat?
Deze producten kun je in een bundel bestellen vanaf 1 Mei tot en met 31 Mei.
In deze bundels zitten alvast 3 van de nieuwe kleuren en er zit een gratis product bij!!

Als je 1 van deze pakketten bij mij bestelt dan mag je in Mei 
Gratis deelnemen aan een Workshop of Stempelclub.

Wil je graag bestellen, mail dit dan even alsjeblieft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten