zaterdag 8 juli 2017

Stampin Up Daisy Delight

Vandaag een vrolijke bloemenkaart, 
ik ben helemaal weg van deze stempelset, 
Daisy Delight.

Nou ben ik sowieso een liefhebber van bloemen-stempels, 
dus misschien dat ik deze daarom zo leuk vind haha.

Deze kaart had ik voor de stempelclub van Juni voorbereid



De onderstaande kaart is wat Nel, 1 van mijn stempelclub-deelneemsters
gemaakt had naar aanleiding van mijn voorbeeld.

Ik vind het echt ontzettend leuk dat de deelneemsters niet alleen maar namaken 
wat ik bedacht heb maar dat ze zich ook vrij voelen om er soms
nét even iets anders van te maken omdat ze dat zelf leuker vinden.

Zou je ook graag een keer deelnemen aan een stempelclub?
Dát kan hoor!
Op 24 Juli en op 25 Juli staat er weer een stempelclub in de planning.
We gaan dan stempelen met een paar Nederlandse Stempelsets.
Én aan deze stempelclub zit ook een leuke challenge vast 
waarmee een leuk prijsje te winnen valt!

Geef je dus snel op via de mail: 
om verzekerd te zijn van een plaatsje.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten