zaterdag 22 juli 2017

Stampin Up Verslagje van de eerste teamdag van de Stamping Cat's


Hoi Allemaal, 

Afgelopen donderdag heb ik mijn eerste eigen teamdag georganiseerd, 
was wel erg spannend hoor, 
of de meiden het wel leuk zouden gaan vinden....

Allereerst begonnen we natuurlijk met een lekker bakkie thee, 
met een lekkere koek er bij, en uiteraard even lekker bijbeppen.

Zo zag de tafel er uit voor ons gefröbel, 
helaas ben ik weer een tijdens en na foto vergeten....
maar daar kunnen jullie je vast wel iets bij voorstellen hahaha

Ik had voor mijn meiden een leuk klein kadootje gemaakt. 
in het doosje zat een vouwbeen van stampin up, 
met daarop hun naam en aan de andere kant
de naam van het team.
Dit was door mijn goede kennis Priscilla voor mij er op gemaakt, 
leuk hé?


Na het bijkletsen begonnen we aan het eerste project, 
de viervoudige gatefold-kaart, 
ik had deze gevonden op Online Stampin'Party
en de beschrijving is gemaakt door Daniëlle Bennenk.

We liepen zelfs voor op mijn schema ondanks dat we ook lekker hebben gekletst,
en daarom gingen we gelijk door met project 2, 
het hout-inleg-doosje.
Dit doosje vond ik ook op internet.


Nadat we het doosje gemaakt hadden was het tijd om te vertrekken, 
we zijn naar Oud-Vuren geweest en we hebben daar heerlijk mogen genieten 
van een super-lekkere High Tea!
Dat is trouwens echt een aanrader!
(je moet wel reserveren van te voren!)



De etagere met lekkers!

En de thee of een lekker sapje mmmm!

Na het smikkelen vertrokken 2 van mijn teamleden helaas al weer naar huis
maar natuurlijk hadden ze wel alles mee naar huis om ook het laatste projectje 
dan thuis nog af te kunnen maken.
En samen met Rian, die nog wel mee terug ging heb ik ook nog de laatste kaart gemaakt.


En zo leuk! Ik mocht ook 2 kadootjes ontvangen!!
Vond ik zo ontzettend leuk!
Dankjewel Rian en Gudeke, 
De snoepjes én de hibuscusthee waren héérlijk!

En zo was de gezellige dag ten einde.

Mocht je nu ook geinteresseerd zijn om je aan te sluiten bij mijn kleine,
maar heel gezellige team?
Er is nu een SUperactie!


Wil je meer weten?
Vraag het mij gerust!!
Ik beantwoord graag je vragen.

Groetjes Diana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten