donderdag 17 augustus 2017

Vandaag eens iets anders Hardanger

Vandaag wil ik jullie een van mijn andere hobby's laten zien, 
namelijk Hardanger.


Dit kleedje maakte ik voor mijn schoonmoeder, 
ooit was zij daar zelf aan begonnen maar ze zag het niet meer zitten
om dit af te maken, en dus mocht ik het hebben.

In oorsprong was het bedoeld om een kussen van te maken, 
en dan zou het hele middenstuk opengewerkt zijn, 
maar ik hou er van om patronen altijd
nét iets anders te maken en dus
bedacht ik met behulp van pinterest
een nieuw patroontje in het middenstuk
en dit is dus het eindresultaat.

Vinden jullie het leuk om af en toe ook eens iets anders te zien
dan de kaarten die ik maak?
Laat het via een berichtje even weten, dat stel ik op prijs.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten