maandag 4 december 2017

Stampin Up verslagje Open Night Dordrecht van 27 November

Hoi Allemaal, 

Vorige week mocht ik assisteren op de Open Night
van Stampin Up. 

Deze werd oa. gehouden in Dordrecht bij het van der Valk Hotel.

Ik was om 14u van huis vertrokken en iets over half 3 op plaats van bestemming, 
(TomTom had mij wel een klein beetje om laten rijden, 
en ik reed zelf ook nog een keertje verkeerd...)

Daarna hebben we met een heel aantal dames de zaal wat verder
aangekleed, de tafels ingericht, de inspiratie-tafels opgezet, 
de feestballonnen opgeblazen, en Charlotte en Damir gaven ons 
nog een aantal instructies voor de avond.

Iets na 17u kregen we allemaal lekkere broodjes en konden we even gezellig
met elkaar ons voorbereiden op de deelnemers.

Spannend hoor...want hoeveel mensen komen er daadwerkelijk, 
en wie komen er aan jouw tafel zitten, zijn het mensen die al eens 
gestempeld hebben, zijn het mensen die al wel eens van 
Stampin Up gehoord hebben, enzovoorts...
dat speelt allemaal door je hoofd.

En dan was het zover...de zaal stroomde vol, 
totdat aan elke tafel (er waren 21 tafels) er 4 tot 6 personen zaten.

Aan mijn tafel kwamen 6 heel gezellige dames zitten
waarvan ik er eentje kende, hoe leuk was dat!
een oud-klas(en naam-)genootje van "vroeger"
(oh..oh..wat klink ik nu oud hahaha).

Ik vond het echt heel erg leuk om met 
deze dames kennis te mogen maken!

Iedereen was al wel bekend met stempelen,
en dat bleek wel uit alle mooie creaties 
die de dames gemaakt hebben!!

Ik heb echt genoten van ieders creativiteit,
en zelfs nu nog geniet ik er van na,
als ik dit zit te schrijven!
Dames, onwijs bedankt voor jullie gezelligheid!!

Nu zijn jullie vast wel nieuwsgierig geworden naar de foto's of niet?
(of misschien heb je die lange lap wel niet gelezen, maar scrol je gelijk door naar de foto's haha)

Nou.....(tromgeroffel....
hier zijn ze dan!

 Dit waren de inspiratie-tafels

deze dames mocht ik verwelkomen aan 'mijn' tafel

Deze kaarten hebben de dames gemaakt,
stuk voor stuk plaatjes!!
gemaakt met het dessinpapier Naturally Eclectic
en de stempelset Happiest of Days gecombineerd met 
de Nederlandstalige stempelset Recht uit het Hart

Na deze kaarten kregen we uitleg over Memories and More
en kreeg elke deelnemer een pakje memories and more -kaarten, 
te weten het Merry Little Christmas Card Pack
De uitdaging was om deze kaarten te gebruiken terwijl men niet echt kerstfoto's had, 
want dat was er niet bij vermeld, alleen dat men 2 foto's mee moest nemen.

Dit zijn de memories and more lay-outs
die de dames maakten met de door hun meegebrachte foto's
Goed gelukt hé??
(ik kwam er trouwens achter dat ik niet van iedereen een foto van hun lay-out heb gemaakt...sorry!)

En dan als laatste kreeg men een mini-pizza-box
en deze mocht men versieren met alle artikelen 
die op tafel voorradig waren, maar vooral ook met
spullen uit de memories and more cardpack.
Zo kun je zien dat je er niet alleen foto-lay-outs mee kunt maken, 
maar ook vele andere dingen zoals mooi kaarten, 
en dus ook leuke kado-doosjes.

Nou ik kan je zeggen dat dat 'mijn' dames ook uitstekend gelukt is!

Om tegen half elf was het evenement afgelopen, 
daarna nog even helpen met alles weer opruimen
en dan lekker weer terug naar huis, 
om half 12 stapte ik moe maar voldaan weer binnen.

Zoals je ziet...ik heb genoten, en voor 'mijn' dames...,
nogmaals bedankt voor jullie creativiteit en gezelligheid!

Liefs, 
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten