maandag 5 februari 2018

Stampin'Up! Cat Punch en In de Bloemetjes Zetten

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik maakte
voor mijn nieuwe teamlid Rian.

Om haar te verwelkomen in het team
van Diana's Stamping Cats
moest er uiteraard een kat op deze kaart staan, nietwaar?
Gelukkig heeft Stampin'Up! in het afgelopen najaar
een heel leuke pons uitgebracht.
Ik heb deze al veel gebruikt,
(voor de swaps van On Stage, voor de kerstkaarten etc)
en ook nu kwam hij weer goed van pas!


Ik heb het dessinpapier Petal Passion gebruikt en dit ingekleurd,
De takjes-stempel komt uit de set In de Bloemetjes Zetten
en de tekst komt deels uit de set De Mooiste Momenten
en deels uit de Labeler Alphabet.

Is best een leukerdje geworden zo hé?

Willen jullie nu misschien ook in mijn kleine, gezellige team komen?
Dat kan!
In de Sale-A-Bration-tijd is het zelfs extra leuk!

Als je het starterspakket aanschaft voor €129,
dan mag je (net als anders) maar liefst voor € 175
aan artikelen kiezen uit de Jaarcatlogus en/of de voorjaarscatalogus
Dat is op zich natuurlijk al een super-aanbieding of niet?
Met dit starters-pakket kun je voortaan zelf je Stampin'Up! spullen bestellen
met om te beginnen maar liefst 20% korting (van bedrag ex btw)
en deze korting kan oplopen tot maar liefst 25%.
Maar zoals ik al zei...het is in deze tijd (tot 31 maart) extra leuk 
want:
Je mag nog 2 extra stempels uitkiezen (uit de (voor-)jaarcatalogus)
en dit is niet gebonden aan een bedrag!
Je mag dus de duurste stempels kiezen!
(dat is toch niet te weerstaan of wel???)
bijvoorbeeld de stempel Letters for You en/of de set Guy Greetings

Wil je meer weten?
Je mag altijd contact met me opnemen!
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten