zaterdag 10 februari 2018

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers Voorjaar

Hoi Allemaal, 

Vandaag kun je op mijn facebookpagina weer extra inspiratie op doen
want ik doe weer gezellig mee aan de facebook-hop
van de Lovely Stampers.
Het thema is voorjaar.
Heb je zin om te hoppen?
Klik dan hier

Zoals gezegd, het thema is voorjaar.
Ik heb het gecombineerd met hartjes want ook dat hoort bij het voorjaar,
de vlinders gaan weer fladderen, de bloemetjes gaan groeien etcetera...

Ik heb dus gekozen voor lieve/frisse tinten
Powder Pink
Sweet Sugarplum
Perfect Plum
Pear Pizzaz
Wit
Basic Gray

Het idee voor het doosje heb ik van Daniƫlle, een teamgenootje,
zij heeft op de teampagina van de Lovely Stampers
een SOL (stamp-on-line) gegeven waarin we dit doosje maakten.
Een soort on-line workshop dus.
Erg leuk!

Ik heb voor dit doosje mijn eigen dessinpapier gemaakt met de stempelset Heart Happiness

Uiteraard moest het doosje ook nog gevuld worden
en daarom heb ik nog 3 bijpassende kaarten gemaakt.

Op deze kaart heb ik het mooie gebloemde hart gebruikt,
ingekleurd met de stampin'write makers,
en gecombineerd met een rest-stukje zelfgemaakt dessinpapier,
en een mooi lint dat eigenlijk wit was, maar dat ik gekleurd heb
met de marker in Sweet Sugarplum.

Op de 2e kaart heb ik als achtergrond de bloemetjes uit de set Heart Happiness
gebruikt en ook weer gecombineerd met het dessinpapier en het lint.
Het hart komt ook uit de Heart Happiness
maar het bloemetje wat in het hart  en het takje met blaadjes
komt uit de stansset Petals & More

En dan de laatste kaart, 
op deze kaart geen bloemetjes, 
maar deze kaart heb ik wat eenvoudiger gehouden.
Het hart heb ik gestempeld met de markers, 
zo heb ik de 3 paars/roze tinten weer mooi kunnen gebruiken.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie in een reactie
even laten weten wat je van dit project vind?

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten